Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

KROK PO KROKU – JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

Formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF) – wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.

Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem i dowodem zakupu na adres:
KIDO
Porażyn 51
64-330 Opalenica

z dopiskiem „KIDO – reklamacja”

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

PAMIĘTAJ:

  • Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu producenta.
  • Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.

ZWROT TOWARU

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 DNI od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). Nie trzeba podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację w celu ulepszenia naszej oferty.

KROK PO KROKU – JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

Możesz skorzystać z dwóch opcji zwrotu:

1. DARMOWY ZWROT TOWARU

Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu w KIDOBIKES.PL bez względu na wartość zamówienia. Zwrot towaru do naszego biura jest bezpłatny.

1. Zwróć zakupiony towar w dzień roboczy w godzinach 9:00 – 16:00 pod adresem:
KIDO
Porażyn 51
64-330 Opalenica
2. Przekaż pracownikowi towar, formularz zwrotu (ściągnij, format .PDF) oraz paragon lub inny dowód zakupu np. potwierdzenie zapłaty wraz z informacją o numerze zamówienia.
3. Podpisz dokument zwrotu.

PAMIĘTAJ:

  • Zwrotu dokonanych przez Ciebie płatności nie dokonujemy „na miejscu”. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w dokumencie zwrotu. Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.
  • Termin zwrotu płatności może wynieść DO 14 DNI od dnia dostarczenia przez Ciebie towaru do Kido.
  • Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu producenta.

2. WYSYŁKA NA WŁASNY KOSZT:

Możesz również dokonać zwrotu w tradycyjny sposób, odsyłając przesyłkę na swój koszt, korzystając z gotowego formularza zwrotu lub własnoręcznie sporządzonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

1. Wypełnij dokładnie formularz zwrotu (ściągnij, format .PDF), pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu.
2. Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu producenta.
3. Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym formularzem zwrotu lub oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij na adres:
KIDO
Porażyn 51
64-330 Opalenica

z dopiskiem „KIDO – zwrot”

PAMIĘTAJ:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
  • Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • PODPISZ DOKUMENT zwrotu towaru. DOKUMENTY BEZ PODPISU nie zostaną uznane.
  • Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 DO 14 DNI od otrzymania zwrotu w biurze KIDO lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu. Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka polecona”.

PLIKI DO POBRANIA

Formularz reklamacyjny
Formularz zwrotu

Strona korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Prywatności.