DOSTAWA
KIDO ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM DOSTAWĘ KURIEREM DPD NA TERENIE POLSKI.
JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?
KURIER DPD
- Przedpłata: zamówienie poniżej 300 zł – koszt 16 zł brutto
- Przedpłata: zamówienie powyżej 300 zł – koszt 0 zł
- Za pobraniem: zamówienie poniżej 300 zł – koszt 22 zł brutto
- Za pobraniem: zamówienie powyżej 300 – koszt 0 zł
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. W dzień dostawy klient otrzyma wiadomość e-mail od kuriera, z której dowie się o precyzyjnym przedziale czasowym dostawy, otrzyma bezpośredni numer do kuriera oraz będzie miał możliwość zmiany daty doręczenia przesyłki.
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki: DPD Polska Sp. z o.o. pod numerami tel. 801 400 373 lub 22 577-55-55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 – 18:00)
Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 575-776-944 lub korzystając z formularza kontaktowego.
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?
ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku są nadawane standardowo w ciągu 24h, do czego należy doliczyć czas dostawy przez kuriera (1 dzień roboczy).
ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W POZOSTAŁE DNI
Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, do czego należy doliczyć czas dostawy przez kuriera (1 dzień roboczy).
W JAKIM CZASIE FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?
KURIER NA TERENIE POLSKI
Nasza umowa z firmą kurierską DPD przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj 24h od złożenia zamówienia.
PŁATNOŚCI
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
„PŁATNOŚĆ ON-LINE (PRZEDPŁATA)” – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl możesz zapłacić:
- kartą kredytową: Visa, MasterCard, Diners Club/Discover, POLCARD, JCB, Maestro
- szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia
„ZWYKŁY PRZELEW BANKOWY (PRZEDPŁATA)” – na konto PKO BP SA: 57 1020 4027 0000 1502 1398 2873. W treści przelewu należy wpisać numer zamówienia; można przesłać nam zeskanowane potwierdzenie dokonania przelewu, co znacznie przyśpieszy zaksięgowanie wpłaty. Zamówienie realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
„ZA POBRANIEM” – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze. Ta opcja płatności jest dodatkowo płatna 6 zł w przypadku zamówienia poniżej 300 zł.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
CZY POBIERACIE DODATKOWE OPŁATY NP. ZA PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za płatności on-line lub przelewem bankowym.
JAK SZYBKO KSIĘGUJECIE WPŁATY NA KONCIE?
Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka – kilkanaście minut.